کد خبر: 1227527
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
دبیر نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه گفت: نخستین سوگواره با موضوع انعکاس شکوه پیراهن معظم سیدالشهدا (ع) در آینه هنر، ادب و علم و با شعار عطر ظهور در سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه برگزار خواهد شد

جوان آنلاین: با شعار عطر ظهور، نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه با موضوع «پیراهن معظم حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام» و با هدف تبیین و آشکارسازی نیرو‌های نجاتبخش در کربلا برگزار می‌شود. 
دبیر نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه گفت: نخستین سوگواره با موضوع انعکاس شکوه پیراهن معظم سیدالشهدا (ع) در آینه هنر، ادب و علم و با شعار عطر ظهور در سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه برگزار خواهد شد. داود منافی‌پور ادامه داد: نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه با موضوع «پیراهن معظم حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام» و با هدف تبیین و آشکارسازی نیرو‌های نجاتبخش در کربلا و در راستای نیاز کنونی شیعه در برافراشتن نمادی برای معرفی کربلا برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: این سوگواره در بخش‌های ادبی و هنری شعر (کهن و نو)، نوحه، ترانه، داستان، داستان کوتاه و داستانک، هنر‌های نمایشی شامل نقایی، پرده خوانی، تعزیه، تئاتر تک نفره، موسیقی، قطعه با کلام و قطعه بی‌کلام برگزار خواهد شد. 
منافی‌پور با اشاره به سایر بخش‌های این سوگواره گفت: در این سوگواره پذیرای آثار هنرمندان در عرصه‌های پادکست و سرود، پوستر، تایپوگرافی و کتیبه و پرچم نیز خواهیم بود. دبیر نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه ادامه داد: هنرمندان عزیز حسینی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیراهن معظم سیدالشهدا (ع) به نشانی www. atigh. org مراجعه نمایند. 
 به گفته این مسئول، مهلت ارسال آثار تا شب اول محرم سال جاری (۱۴۰۳ هجری شمسی) و اختتامیه سوگواره نیز در ۱۲ محرم امسال برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سوگواره ، سیدالشهدا ، مذهب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار